wtorek, 11 kwietnia 2017

Shabby chic


Witajcie kochani:)
Dzisiaj mój pierwszy, indywidualny post na blogu Sklepiku Gosi, czuję lekką tremę;)
Na tę okazję  przygotowałam dla Was dwie karteczki w stylu shabby chic.
Pomysł na taką właśnie inspirację przyszedł mi do głowy, gdy zobaczyłam w naszym sklepiku cudne,
 pozostające w letnich klimatach papiery Studio Light - Romantic Summer.

 Podarłam, poszarpałam brzegi kartek, pochlapałam tu i ówdzie, pocieniowałam, a potem w ruch poszły wykrojniki: przede wszystkim  śliczny border Marianne Design oraz gałązki Joya.
Nie obyło się również bez wykrojnikowych kółek Nellie Snellen. Do kompozycji kwiatowej pomocne okazały się listki scrapki i oczywiście, aby utrzymać piękny, przestrzenny efekt wykorzystałam 3mm kostki dystansowe.

A teraz zapraszam do oglądania:



 






Przy tworzeniu obu kartek wykorzystałam również:
i oczywiście niezastąpioną matę samoregenerującą.

 Pozdrawiam serdecznie - Izabella z Krainy Wyobraźni.
 

4 komentarze

  1. Karteczki prześliczne. Ta z rózowym kwiatkiem (z gazy może?) oczarowała mnie.
    Pozdraiwam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałabym pytanie. na tej drugiej kartce - czy te wycięte gałązki róż pochodzą z wymienionych papierów.
      Jeszcze raz pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Bardzo dziękuje za miłe słowa:) Kwiat jest z materiału, oryginalny od Pink Paislee:) A te wycięte gałązki z różyczkami nie są niestety z kolekcji papieru Romantic Summer lecz jest to dawno zakupiony przeze mnie papier do decoupage (właśnie tylko z motywem tych róż).
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za info i pozdrawiam już mocno świątecznie :*

      Usuń

TOP