poniedziałek, 6 marca 2017

Fioletowo mi


W Sklepiku Gosi pojawiły się nowe papierki. Nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam karteczkę w oparciu o jeden z nich: PAPIERY ZESTAW - PAPERCRAFT HAUSE - BACKGROUNDS.

Wybrałam jeden z 8 kolorów, które są w zestawie - fioletowy.
Do przyozdobienia użyłam pięknego bordera MARIANNE DESIGN - BORDER. Kwiatki wykonane są z białego foamiranu na ciepło oraz fioletowego na zimno. Wycinałam je wykrojnikami: Cheery Lynn Daisy Strip,
ROSY OWL - KWIATEK AC1. Aby dopełnić całości dodałam samoprzylepne półperełki, listki z zielonego papieru czerpanego wycięte wykrojnikami:
ROSY OWL - GAŁĄZKA i Tricksart - listki oraz napis, który wycięłam wykrojnikami: ROSY OWL - STO LAT PASEK, ROSY OWL - WYKROJNIK PASEK Z FALBANKĄ.







Pozdrawiam serdeczniezapraszam do udziału w naszym marcowym wyzwaniu :-)



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP